onsdag 16. desember 2009

Bold or just bald?


Det er søndag kveld og Ole Henrik og jeg har funnet ut at det er like greit å ta håret først som sist

Hestehalen er borte

Skamklippinga har begynt

Meget skeptisk

"Nice"

Ole Henrik går berserk med barbermaskinen



Hotness

Nå har dere nesten sett det endelige resultatet, men det helt endelige resultatet får dere ikke se før jeg har blitt litt mer vant til det, og etter at alle de nærmeste har fått se meg. Men det går overraskende greit altså. Den dagen da jeg stod med hendene fulle av hår etter at jeg hadde dusjet var helt grusom, men da håret først var kommet av så var det egentlig ikke så ille allikevel. Det er bare hår, og jeg er jo samme jenta fremdeles selv om jeg er skallet. Det er veldig luftig da, hehe. Bare jeg rister litt på hodet så kjenner jeg omtrent vinden suser rundt ørene. Og så ble jeg positivt overrasket over hodeformen min. Jeg trodde jeg skulle være veldig smal på toppen av hodet og veldig bred i kjevepartiet med litt bollekinn, men det viser seg at hodeformen min er ganske godt proporsjonert, så det var en hyggelig overraskelse. Jeg tror jeg gjentar facebookstatusen min her: Anniken og Sinead O´Connor er på g!

15 kommentarer:

Anonym sa...

De nydelige krøllene er borte...men jeg synes du ble tøff jeg! Great hodeform!:) Ingen tvil; du og Sinead O´Connor er omtrent twins!!:) Masse lykke til videre vennen! Stor klem fra Lisboa!

Anonym sa...

Hei igjen! Som ærligheten sjøl så må jeg si ut i fra det siste bildet at du så ganske så kul ut!! Som jeg sa: alt kler den smukke, shit as, I was dead on!
Gleder meg til å se deg og skallen din veldig snart! Klem fra østblokken

susanne sa...

Hildrane du å tøff du er :)

Anonym sa...

Hi! you look nice with this hairstyle:))) I wish you strong health and fast recovery
Semyon

Ann Kristin sa...

Fant bloggen din via lymfekreftforeningens side.
Du er kul uten hår. Trøsten er at det kommer tilbake.

Siri sa...

Hei Anniken!
Har lagt inn et svar til deg på min egen blogg. For jeg regner med at det var du som la inn en kommentar på bloggen min? Stå på videre, og jeg istemmer med Ann Kristin, håret vårt kommer tilbake :)

Keren sa...

er nok frisør som Ole Henrik skulle blitt :P du var forresten veldig fin på håret når d4t var skulder langt, og du så jo bra ut uten hår! og husk at det kommer tilbake igjen :D
stå på!!
klem Keren :)

Anonym sa...

Oh, Anniken! So nice to see u! I was always afraid to admit, but now hundred percent sure - I do love bald girls! Everything gonna be fine!
Your russian friend, Igor

Anonym sa...

Jeg synes det klæder dig med hanekam. Det skulle du overveje når håret kommer tilbage.
Knus Maria

Anniken sa...

Takk for hyggelige kommentarer. Jeg blir mer og mer vant til den nye (eller manglende) sveisen for hver dag:) Tror ikke det er lenge til jeg ikke tenker noe særlig over det egentlig.

Og Siri, ja det var meg:)

Anonym sa...

Venninna mi gjorde akkurat det samme som deg!
Nå er hun helt ferdig med cellegifta, og er blitt ei nydelig jente:)
Det har vært noen tøffe tider men hun hadde snille venner og famile som alltid støttet henne

Renate sa...

Du er så tøff! Og like nydelig, med eller uten hår!! Gleder meg til å treffes i jula! Love

Anonym sa...

Og fra en som har sett på deg og hue ditt på nært hold de siste dagene, frisyren er ny, men alt kler den smukke osv, og hadde jeg visst at du er syk så hadde jeg ikke trodd det etter å sett deg på besøk i snart en uke..
Hold ut, hilsen onklel Hj.

Emrik sa...

du ser kjempekul ut:D likte spesielt hanekammen;) det var jammen ikke bare krøllene som gjorde deg så utrolig pen!

Anonym sa...

fin uten hår Anniken:) åsså tænk bare på alle pængan du spare den tia kor du slæpp kjøpe shampoo! ;) Æ har dessuten hørt at håret som væks ut ætter at man har snaua sæ e enda finar enn det som hang på fra før..førr det e helt nytt, ikkje tilsatt et einaste fnugg av hårremedia og sånn:) alt i alt e det bare fint å snaue sæ i ny og ned, og finne ut at hodeformen ser usedvanlig flott ut uten hår og:) stor juleklæm! (gabba)

Legg inn en kommentar