torsdag 24. desember 2009

Julehilsen fra sørlandet:)

Det ble kur og jeg kom meg hjem, jippi! Immunforsvaret mitt er fremdeles ikke helt der det bør være, men det var litt bedre enn forrige gang så da ble kuren gjennomført. Kusine Cathrine var med meg hele dagen på sykehuset. Vi satt i et rom som hvor det ble gitt cellegift på rekke og rad. Alle pasientene fikk hver sin godstol og så satt vi på linje langs veggene i rommet og ble fylt med gift/helbredelse (alt etter hvordan man ser det). Cathrine hadde tatt med lap-topen sin og filmen "Hangover". Vi satte inn en split i høytaleruttaket slik at vi kunne sitte med hvert sitt hodesett og høre på filmen, uten at den forstyrret andre. Eller det var iallefall planen å ikke forstyrre andre, men ingen av oss hadde sett filmen før, og den var hysterisk morsom, så av og til glemte vi oss bort og hylte så høyt ut i latter at de andre som satt der begynte å le av oss (eventuelt irritere seg kraftig, men de gav isåfall lite uttrykk for det).

Jeg var så heldig og fikk sitte på med søstera til Terje hjem. Det var skikkelig grisevær på deler av strekningen så hjemturen tok litt lengre tid enn vi hadde forestilt oss. Spesielt kjedelig var det å bli sittende bom stille i iallefall 45 minutter på grunn av trafikkuhell. Men vi kom fram til slutt og da ventet god middag og familiehygge. Og så har Ole Henrik og jeg pyntet juletreet, tradisjonen tro. I morgen venter julaften på heia. Gleder meg:) Er litt spent på formen i morgen. Kan hende jeg må ligge på sofaen mesteparten av tiden, men uansett blir det fint å få feiret litt jul. Jul er jo jul, samme om jeg sitter, går eller ligger.

Så god jul til dere alle!

4 kommentarer:

Linda sa...

God jul til deg også!:)

Anonym sa...

God jul til deg og dine.Så fint du kom hjem til jul.Hilsen Anne Karin og Ramesh

Anonym sa...

Merry Christmas!!!
Semyon

Anonym sa...

go jul frøken:)

Legg inn en kommentar