mandag 1. februar 2010

Kjapp rapport fra Alta

I dag er siste dagen min her i Alta før jeg drar hjem. Tanken er litt vel vemodig syns jeg, sukk. Allikevel er følelsene mine litt delt når det gjelder det å tilbringe de to neste ukene på sørlandet. Jeg syns det blir fryktelig trist å dra herfra fordi jeg nesten har glemt at jeg er syk mens jeg har vært her. Jeg har gjort masse moro, og selv om nesten all tid mellom slagene har gått med til hvile, har jeg ikke følt meg så "normal" siden jeg før jeg ble syk. Eller, normal og normal, det er jo alltid spesielt å treffe folk igjen etter at jeg er blitt så slapp og har mistet håret og sånn, men det er bare de første minuttene samtalen dreier seg om meg og min sykdom og så er jeg en del av gjengen igjen, akkurat som før. På den andre siden kjenner jeg at det blir litt godt å få hvilt ordentlig ut når jeg kommer hjem. Det er forskjell på å hvile når man ikke skal noe spesielt og når man hviler for å samle krefter til noe, og her har jeg hatt noe på programmet stort sett hver dag. Her er en kort oppsummering på hva som har skjedd siden sist innlegg (+ litt til):

Mandag: Quiz på Studenthuset
Tirsdag: Vi samlet en gjeng på kjøkkenet vårt og så håndballkamp
Onsdag: På besøk hos Anette, Karl Even og lille Emrik
Torsdag: Utflukt til ishotellet (bilder kommer på Altabloggen)
Fredag: Gullrekka på kjøkkenet vårt med gjengen
Lørdag: Feiring av Kristine sin bursdag (bilder kommer på Altabloggen)
Søndag: Utrydding og nedvasking av rommet mitt. Takk Erlend for uvurderlig hjelp!
Mandag: Kristine, Magnus, Erlend og jeg skal ut å spise og ferie Kristine sin bursdag igjen
Tirsdag: Drar til Oslo
Onsdag: Cellegift og hjemreise til sørlandet

Som dere ser har jeg kost meg som bare det. Jeg skal definitivt tilbake til Alta igjen iløpet av våren:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var veldig godt å lese at "Altaterapi" har hjulpet deg å føle deg fint! Det må sikkert bli flere turer dit! Nå gleder vi oss (oss på Sørlandet) til ditt "hvileprogramm" her!
Nastja.

Legg inn en kommentar