tirsdag 11. mai 2010

Jeg er frisk!!!!

Jeg er frisk!!!! Jeg kan nesten ikke tro det. Gleden er ubeskrivelig. Det føles helt urealistisk at jeg ikke skal ha cellegift i morgen, men jeg skal faktisk ikke det - ikke i morgen og forhåpentligvis aldri mer. Jeg er så lykkelig! Men jeg er også totalt utmattet. Jeg har vært så spent, slitt med nattesøvnen, og brukt all energien min på å gruble på hva som ville komme til å skje i dag. Men det gikk altså bra. JAAAAAAAA!!!!!! Jeg skriver mer om nøyaktig hva legen sa, og andre detaljer, litt senere. Nå skal jeg stupe ned på sofaen og sovne med lykke og ro i sjelen. Aaaah.....

13 kommentarer:

Anonym sa...

HURRA!!!!!!!!!
Dette er jo bare helt fantastisk bra Anniken. Jeg sitter bare her og smiler nå :)

Gratulerer så utrolig mye!!!!!!

Anonym sa...

Hilsen Isabelle. Hehe.

Anonym sa...

Til lykke og hurra, hurra, hurra! Vi er lykkelige sammen med dig! Og tuder også lidt af glæde ;-)

Knuz Erik og Birgit

Keren sa...

så utrolig bra!! ble så glad på dine vegne når jeg leste detta :D
gratulerer ;D

Anonym sa...

JUHUUUUUUU!!!!! grattis anniken!!!!!! endelig kom denne meldingen! frisk frisk! yes yes! genialt! så bra! oh my god så bra! er så glad for deg:) stor klem martha!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! Kristin.

Anonym sa...

....og du lå og gliste hele kvelden så jeg, og sovnet sikkert med et smil rundt munnen vil jeg tro !

Anonym sa...

mvh onkel Hj. (glemte å skrive det)

Lillian sa...

Jeg er så sinnsykt glad på dine vegne Anniken!!
Fy fader! Dette gikk jo "lett som en plett"! Hipp hipp hurra og heis flagg og lag kaker. Du er kongen! Gleder meg te å se deg kvikne til:)
Svær klem fra Lillian

Anniken sa...

Takk for heiarop og glede på mine vegne. Jeg blir helt rørt:) Ja jeg lå og gliste på tirsdag, Hjalle. Jeg gliste mer i går og i dag er smilet mitt enda bredere. Og tenk at herfra blir det bare bedre og bedre:):):)

Anonym sa...

Utrolig deilig å høre Anniken:) Jeg og Thomas satt og jublet for deg når vi så det du hadde skrevet på facen:)
Nå må du bare samle kreftene til en lang og fin sommer, så håper jeg vi sees i sola:)
Mange klemmer fra Eli

Oddmund sa...

Gratulere!

Anonym sa...

Anniken! My congratulations!
Semyon

Legg inn en kommentar