torsdag 25. november 2010

2. kontroll

Kontrollen ble utsatt fra mandag til tirsdag, for jeg var satt opp hos feil lege, og etter kontrollen har jeg hver dag tenkt at "i dag skal jeg skrive på bloggen", men så har det dukket opp noe eller jeg har bare ikke orket. I dag dukker det også opp noe, så ser ut til at jeg ikke får skrevet et ordentlig innlegg før helgen. Jeg nevner i full fart at jeg ikke har noe som helst tegn på kreft i kroppen min og at jeg i samråd med legen har kommet frem til at jeg skal leve livet litt annerledes enn tidligere planlagt etter nyttår. Mer om det i helga. Ha det fint fram til da:)

2 kommentarer:

Silje sa...

Gratulerer med vel gjennomført 2. kontroll =) Det blir spennende å høre om planene dine videre! Koselig om vi treffes i Oslo!! Silje

Anette sa...

stort smil fra fantastic four i nord. og klemmer i fleng:D

Legg inn en kommentar