fredag 26. august 2011

2 down- 2 to go!

Da er jeg halvveis i de innledende rundene! Åh, så godt det kjennes å kunne si det. Nå er jeg tilbake i leiligheten, og det er deilig etter 5 dager på sykehus. Formen er heller skral, men ikke verre enn at jeg klarer å skrive noen setninger her iallefall. Erlend er i Trondheim i helgen, men har skaffet meg "barnevakt"- mamma kommer og skal være med meg. Det blir fint, for ellers hadde helgen blitt vel tung å komme igjennom. Akkurat nå føles bare kroppen som bly og hver eneste bevegelse krever stor beslutningskraft å gjennomføre. Merker tydelig nå at denne kuren er sterkere saker enn hva jeg fikk første gangen jeg var syk. Hodet begynner faktisk allerede å gjøre vondt, så jeg tror jeg må avslutte. Satser på bedre form til uka. Tusen takk til alle som stakk innom på sykehuset! Jeg setter veldig pris på selskapet.

2 kommentarer:

Siri sa...

Wow, nytt design!! Veldig fint, til og med jeg forstod symbolikken :D

Jeg kan bare ane omfanget av hva du må gjennom denne gangen, men jeg har herved offisielt startet min helt egen "Heia Anniken"-klubb her i heimen!

Stå på videre, jeg følger med på bloggen din så ofte jeg kan.
Klem, Siri

Anniken sa...

Ja, det er godt med litt fornyelse innimellom. Gleder meg til alle endringene er på plass, men må ta det litt etterhvert. Så stas med min egen heiaklubb, hehe!

Legg inn en kommentar