fredag 30. september 2011

Busy busy!

Det blir ikke noe langt innlegg i dag, for jeg er faktisk ganske busy. Jada, du leste rett, jeg har det travelt. Man kan jo undre seg over hvordan det er mulig, men svaret er at jeg er i relativt god form. Da må jeg "skynde meg" å gjøre alt jeg ikke får gjort når jeg er i dårlig form. I dag har jeg ordnet litt i leiligheten, jeg skal ut og handle, gå tur, ordne noen papirer og diverse andre småting, før jeg skal på besøk i kveld. Tar man med hviletiden som må til innimellom alt dette, har jeg det altså travelt. Selv om det tenderer til å være litt stressende, er det mest av alt bare deilig. Det er spesielt disse dagene som får tiden til å fly avgårde. I morgen er det oktober, folkens. Hvor ble det av september?

Denne uka har jeg tatt både PET og CT av brystet mitt. Det er for å sjekke om cellegiften har virket og svulstene har begynt å trekke seg tilbake. Har de ikke det, er det egentlig krise. Veldig mange spør meg om resultatet, men jeg får ikke svar på det før på torsdag. Da skal jeg ha en evalueringssamtale med en av legene på avdelingen. Jeg satser på en gledelig bloggoppdatering på kvelden 06.10.

Nei, nå må jeg avslutte. Sola kaller!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sterke kvinne! Kommer til å ha deg i tankene torsdag! Lærerikt å følge bloggen din! Hilsen voksen sykepleierstudent.

Anniken sa...

Takk for fin kommentar:) Blir så glad når folk føler de har utbytte av bloggen.

Legg inn en kommentar