fredag 27. april 2012

Oppdateringer rundt hjørnet

I går var en helt fantastisk dag, og det kommer snart et innlegg med backstage-bilder og muligens selve innslaget fra God Morgen Norge (er i dialog med TV2 angående nettopp det). Men det blir ikke nå, for jeg har gått på en kjempesmell. Gårsdagen krevde mye mer krefter enn jeg hadde på lager, så jeg har måttet betale for det i dag. Men det er det verdt, for det var kjempegøy!

Skulle egentlig ha dratt på UGs landsmøte i dag, men det har ikke vært fysisk mulig. Håper jeg kommer meg dit i morgen. De som er interessert kan følge landsmøtet på Twitter: #UGLM.

Oppdateringer kommer så snart jeg har mulighet.

Ha en herlig helg folkens!

2 kommentarer:

Silje sa...

Så herlig å se deg på tv! Du så fantastisk ut og ga gode svar på spørsmålene!! Ikke rart du må ned en tur i kjelleren og hente krefter etter fredagen. Håper du føler deg bedre nå! Klem

Anniken sa...

Takk for det:) Jeg er så glad for at det gikk greit. Nå er jeg på beina igjen! Vi snakkes snart, Silje.

Legg inn en kommentar