søndag 15. april 2012

Ut på tur # 14: Tvedestrand

I dag skulle vi ha vært på tur, men det blir dessverre ikke noe av. Jeg ligger nemlig på sofaen med vond hals, snørrete nese og tette bihuler. I går kveld/natt hadde jeg feber også, så jeg tror det er best å holde seg i ro i dag. Dermed poster jeg et par bilder fra påskeuka, fra da vi dro til Tvedestrand for å sjekke ut den nye hytta til tanta og onkelen min.

Vi overnattet på hytta og da vi våknet dagen etterpå, satte vi oss nede ved båthuset og drakk morgenkaffe/-te, og nøt sola og utsikten.






Vi stoppet i Tvedestrand på vei hjem til Oslo fra Sørlandet. Det var deilig å få delt opp turen litt, for lange bilturer tærer fryktelig på formen min (det er så anstrengende å sitte oppreist så lenge av gangen). Og så var det utrolig hyggelig å hilse på tante og onkel og få oppleve deres nye paradis.

Håper formen min kommer seg snart slik at vi kommer oss på tur i neste uke.

4 kommentarer:

Anonym sa...

God bedring Anniken og lykke til på kontrolen.Mamma til Aida

Anonym sa...

Da er vi to :-( Det ble sofaen på meg i går og i dag også. Sår hals, nesa i en klut, nyser og har verk i muskler, ingen feber for 1 time siden, men i går og i natt var feberen på besøk. Tror både du og jeg tar for hardt i med turene våre, våren er skummel. Jeg skal på kontroll denne uken, men nå er jeg redd for at 'hele apparatet' settes i gang hvis blodprøvene ikke er som ønsket. God bedring Anniken :-)
Snufs fra Cocoa

Anniken sa...

Takk for det:)

Anniken sa...

Så kjedelig at du også føler deg klein. Jeg tror heller det er virus enn vårlufta som har satt meg ut av spill. Men nå håper jeg at vi begge snart kommer oss på beina igjen.

God bedring, og masse lykke til på kontrollen:)

Legg inn en kommentar