onsdag 23. mai 2012

Ut på tur #19: Son

Forrige ukes tur var på selveste 17. mai, og turen gikk til Son sentrum. For et hyggelig sted! Det var jo rene sørlandsidyllen her på østlandet. Erlend, mamman hans og jeg hadde et par herlige timer ute i vårsola.


Hvite trehus...


...og båthavn gjorde at jeg nesten følte jeg var hjemme i Mandal.



Den trafikkerte Storgata var ikke spesielt stor på sitt smaleste.



I knøttlille Son hadde de en delikatessebutikk  med mye stilig mat



Maten nytes i sola



Tilbake utenfor Catosenteret. Erlend hadde gått i barnetoget og vinket til kongen, så han var litt mer pynta enn meg som hadde glemt å ta med finklær på rehab



Erlend var litt for ivrig med 17. mai-isen og sølte på slipset, hihi


Det var en fin og lite stressende dag. Siden jeg var i rehab-modus, var det en perfekt 17. mai-feiring. Det var veldig hyggelig med Erlends mor på besøk. Jeg gleder meg til å dra til Trondheim i sommer og hilse på resten av familien også, som jeg ikke har sett siden før tilbakefallet.

Legen på Radiumhospitalet ringte forresten i går og lurte på hvorfor jeg ikke hadde kommet på timen. Jeg spurte om hvilken time han snakket om, og da viste det seg at jeg egentlig hadde time for å sjekke puppen i går. Men siden innkallelsen hadde forsvunnet et eller annet sted i systemet, hadde ikke jeg fått beskjed om det. Aaargh, det er ikke akkurat første gangen dette skjer! Men nå har jeg fått ny time på onsdag, så det er ikke så lenge til. Blir greit å få dette ut av verden.

Ja, og så en ting til. Nå har jeg fått tak i klippet fra God Morgen Norge, så det blir lagt ut en av de nærmeste dagene. Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar