fredag 15. juni 2012

Drømmeprosjekt på trappene

Nå er livet hektisk! Jeg hadde egentlig tenkt til å skrive et innlegg om oppholdet mitt på Catosenteret i dag, men det har jeg rett og slett hverken krefter eller tid til, så det får komme ved en senere anledning. Denne uka har jeg vært i møter hver eneste dag angående et prosjekt som snart skal realiseres. Jeg har ikke sagt det til dere tidligere, men siden begynnelsen av mars har jeg jobbet iherdig sammen med tre andre fra Ungdomsgruppen i Kreftforeningen med å starte opp et helt fantastisk prosjekt. Nå virker det kanskje forunderlig at jeg som er så preget av fatigue kan være med på noe sånt, men der det er vilje er det vei. Jeg har tatt meg av mye av det administrative arbeidet, og har for det meste ligget på sofaen med laptopen i fanget og skrevet mailer, referater og andre skriv til den store gullmedaljen. Det klarer jeg uten at jeg blir totalt utslitt. Men den siste uka har jeg altså i tillegg vært i møter, for nå holder vi på å slå i de siste spikrene på verket. Det har vært ekstremt slitsomt, men også ekstremt gøy, så da er det verdt det.

Så hva går prosjektet ut på? Jeg vil ikke avsløre det riktig enda, men jeg kan si at vi så for oss drømmeprosjektet vårt, valgte å gå for det og klarer nå å få det realisert. Det blir helt fantastisk og vil komme unge kreftoverlevere som er interesserte i fysisk aktivitet til gode.

Apropos fysisk aktivitet: Sjekk ut det siste nummeret av "Sammen mot kreft" (Kreftforeningens blad). Der kan dere blant annet lese om hvorfor fysisk aktivitet var og er så viktig for meg både før, under og etter kreftbehandlinga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar