torsdag 28. juni 2012

Pit stop

Nå er Erlend og jeg tilbake etter en FANTASTISK ferie på Helgelandskysten. Vi har hatt det så bra! Vi har fått senket skuldrene ordentlig, samtidig som vi har gjort mye gøy. For et paradis nord-Norge er. Jeg har dessverre ikke tid til å lage et "Ut på tur"-innlegg nå, men jeg legger ved en liten smakebit på det som kommer til å bli det beste innlegget til nå i turkategorien.


Dette synet møtte oss da vi ankom Herøy kl 22.45

Grunnen til at jeg ikke har mulighet til å skrive et skikkelig innlegg om turen, er at Erlend og jeg kun er innom Oslo for en liten pit-stop. Vi kom tilbake til byen i ettermiddag, og i morgen drar vi på ny ferie. Denne gangen er det Montebello-senteret på Mesnali som står for tur. Ungdomsgruppen i Kreftforeningen arrangerer Idrettsuke for alle aktivitetsglade unge kreftoverlevere, så nå venter en uke med mye moro. Erlend skal være en av lederne på oppholdet, mens jeg skal være der som "pasient". Er det noen av dere som leser bloggen som også skal dit?

Før vi reiser til Montebello-senteret skal jeg ta CT-bilder på Radiumhospitalet. Egentlig skulle jeg ikke det før 10. juli, men så ringte de plutselig fra Radium og sa de hadde en ledig time. Den takket jeg lett ja til. Dermed er bilderesultatet klart når jeg skal på kontroll den 10. Vanligvis måtte jeg ha ventet en uke på å få det, men nå kan legen fortelle det så snart jeg kommer inn døra. Skummelt, men like greit å få det unnagjort.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg!

Ønsker dere et supert opphold på Montebello og Mesnali:)

Klem fra Kari på Lillehammer..

Anniken sa...

Takk for det. Vi har det helt supert! I går var vi på topptur med Kenneth Birkenes fra "Ingen grenser" og i morgen skal vi i Hunderfossen høydepark. Så her er det action;)

Legg inn en kommentar