fredag 1. juni 2012

Ut på tur #20: Brevikbukta, Drøbak, Vardåsen, Sørkedalen

Siden turrekka feirer rundt tall, og vi dro på fire turer iløpet av fire dager i pinsen, slår jeg til med en utvidet versjon av ukas tur denne gangen:

I pinsen tjuvstartet Erlend og jeg sommerferien. Det var utrolig varmt og fint vær, så vi var masse utendørs og fartet både hit og dit. 


Fredag ettermiddag i Brevikbukta i Son. Vi solte oss, grillet og bada. Jeg måtte sole meg med skjerf og t-skjorte siden jeg ikke kan ha sol på området jeg ble bestrålt (strålte bryst og øvre del av ryggen).



Lørdag dro vi til Drøbak. Der må man se opp for nissen!



Havna



Vi kjøpte nystekte fiskekaker på en båt



Senere spiste vi dessert på torvet



Fotoutstilling utenfor biblioteket



Søndag gikk vi opp Vardåsen i Son



På toppen



Sjekk jeg begynner å få krøller!



Tidenes enkleste turmat: banan i polarbrød.



Mandag ville vi egentlig dra på padletur i Nordmarka, men da vi fant ut at det ikke gikk an å kjøre fram til padlestedet ble det en liten vandretur i Sørkedalen istedet.



Jeg tok med meg litt av sommeren hjem til leiligheten vår i Oslo

For en deilig helg! Jeg lever på den enda. Selv om jeg ble råsliten etter hvert, var turene virkelig verdt det. Jeg tror jeg sovnet med et smil om munnen hver kveld hele helga. Det er så utrolig herlig å kunne oppleve noe igjen! Etter å ha stått på sidelinjen og sett verden fare forbi i lang tid, er det nesten ubeskrivelig å endelig kunne være med og gjøre helt normale ting - som å dra på tur.

Var dere på tur i pinsen? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar