mandag 9. juli 2012

Feiring av å ha blitt ett år eldre

I går hadde jeg bursdag. Det var så stas! For første gang på mange år våknet jeg med sommerfugler i magen fordi jeg fylte år. Da farmor ringte for å gratulere meg, sa hun: "Dette er en stor dag, Anniken". Jeg sa meg helt enig. Jeg har nemlig ikke tatt for gitt at jeg skulle bli 26 år, så da føles det ganske kult å oppleve det.

En stor begivenhet er en god anledning for en fest, så jeg inviterte til bursdagskalas. Det ble en ordentlig fin ettermiddag:

Fornøyd bursdagsbarn med kavaler.


Grillmester Erlend i aksjon.


Jeg klarte å blåse ut 25 av lysene på kaka. Det betyr ar jeg har 1 kjæreste, og det passer jo bra.


Jeg blåste så hardt at jeg havnet på gulvet.


Jeg fikk mange flotte gaver. Tenkte jeg kunne viser dere en av dem. Var ikke denne lur? Fikk også verdikupong på "middag" og "sjåfør". Det kan være gavetips/ønsketips til noen som trenger det. Hvis dere lurer på hvorfor bildet er feil vei, er det fordi dataen (nok en gang) har klikka, så jeg ikke får snudd det. Pengene jeg fikk til bursdagen skal brukes til ny laptop. Det trengs sårt, og jeg gleder meg vilt til å bli kvitt det rælet jeg sitter med i fanget nå!

I det hele tatt var det en utrolig fin dag som ble feiret som seg hør og bør. Takk til alle som hjalp til på alle mulige måter. Jeg hadde aldri klart å stelle i stand noe sånt uten dere.

Da jeg kom hjem kollapset jeg helt. I tillegg til å feire bursdagen min i helga, har jeg vært på idrettsuka i regi av UG den siste uka. Den uka var utrolig gøy, men også utrolig slitsom for en sliten kropp. Så da bursdagsfeiringa var over, var det helt slutt på kreftene. Dagen i dag har dermed blitt brukt på å ligge på sofaen og slappe av. Det har vært ordentlig balsam for sjelen, og nå kjenner jeg pila så vidt begynner å peke oppover igjen.

Kontrollen, som egentlig skulle være i morgen, er blitt flyttet til torsdag. Foreløpig velger jeg å ikke tenke så mye på den. Akkurat nå er jeg opptatt med å kjenne på hvordan det er å være 26 år, og det føles bra!


10 kommentarer:

Malin sa...

Gratulerer så mye med dagen, Anniken! :) Hurra for deg! :D

Anniken sa...

Takk takk:)

Nina sa...

Gratulerer med dagen som var!! Forresten, veldig fin den kjolen du hadde på deg :)

LoveAndLight sa...

Wiiiii bursdagsfeiring :) Glad det ble saa vellykket :D Wish i could have been there...men haaper vi sees om ett par uker :)
Klemmer

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! fin kjole:)

Anniken sa...

Takk for det! Kjolen ble funnet på et salgsstativ og kostet meg hele 100 kr;) Det må man vel kunne kalle et kupp?

Anniken sa...

Ja, vi satser stort på at vi snart sees:) Det hadde vært så utrolig hyggelig!

Anniken sa...

Tusen takk for det:)

Ann Kristin sa...

Gratulerer så masse med overstått bursdag!

Anniken sa...

Takk for det, Ann Kristin:)

Legg inn en kommentar