søndag 5. august 2012

Ut på tur #29: Mandals skjærgård

Sørland, sol og sjø var omgivelsene da sommeren endelig valgte å by på seg selv. Vi dro med pappa og familien på båttur.


Lillesøster var også glad for at sommeren endelig kom.



Meg og de to brødrene mine



Meg og den lunefulle kjæreste min



All fem lag på lag



Fartøyet. Vi ankret opp ved en av småøyene i nærheten av Ryvingen.



Det store plasket er jeg som bader i sjøen for tredje gang denne sommeren! Er ganske stolt over det, ja. Vannet var iskaldt, men gøy var det. En etter en kvinte vi til i det kulda traff oss, og plutselig hadde vi vært uti alle sammen.



Tur til toppen av øya



Mat til sultne mager. Bror fiska en makrell som vi grilla. Mmm!



Erlend fikk (til brors misunnelse) en torsk



Lillesøster hjalp til med å rense fisken... for øyer



Sangstund på veien hjem


Det var en fantastisk dag. Årets sommer har ikke akkurat vært mye å skryte av, så da den glimtet til gjorde det godt langt inn i sjela. Dessuten var det ordentlig gøy å være med de små igjen. De vokser så fort! De er jo blitt store små mennesker allerede.

Sørland, sol og sjø - ikke en sommer uten!

2 kommentarer:

Emrik sa...

Åååhh en slik tur vil jeg også være med på! Hører mamma og pappa driver og hvisker om en vestlandsferie i framtida. Kanskje den ender der nede hos dere?

Anniken sa...

Kom til Sørlandet så skal dere få være med:)Hva med å planlegge turen i slutten av juni neste år?

Legg inn en kommentar