mandag 11. februar 2013

Dagens godsak #11: Yoga

I dag, som hver mandag denne høsten/vinteren, har jeg vært på yoga. Det er den beste starten på uka! Når jeg drar derfra føles det som jeg har fått kroppen "på plass": muskelsmertene i skuldre og rygg reduseres, spenninger blir oppløst, holdningen rettes opp og sinnet faller til ro. Aaaaah, så godt det er. Jeg har fått noen helt enkle øvelser som jeg skal gjøre mens jeg er innlagt på sykehuset. Håper jeg blir i stand til å gjøre dem, for da tror jeg kroppen kan holdes greit i gang mens det hele står på.

Holistisk yoga er tingen for meg akkurat nå

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgen :)
Du kan google på Jalvad, der finner du hele sortimentet av hodeplagg (parykker) m.m. De er SÅ hyggelige i den butikken og gir deg all verdens tid til å prøve og gir råd. De hadde alt jeg ville ha den gangen på lager, så jeg gikk ut av butikken med posen full :)
Ha en god dag Anniken med klem fra Cocoa

Anniken sa...

Kult, der må jeg stikke innom en dag. Takk for tips!

Legg inn en kommentar