lørdag 16. februar 2013

Dagens godsak #16: Overraskelse!

Ooo, i dag har vært en bra dag! Erlend har bursdag i morgen, og i den anledning ville kompisene hans arrangere en bursdagsfeiring/forsinket utdrikningslag. Og best av alt: Det skulle være en overraskelse!

Etter å ha planlagt logistikken i løpet av uka, måtte jeg prøve å late som ingenting uvanlig skulle skje i dag. Vi spiste dermed en lang og god frokost, spaserte en tur og gikk på cafe. Eller rettere sagt: Jeg plasserte Erlend på en cafe, og sa at jeg skulle gå hjem og lage en bedre middag mens han slappet av og leste avisen. Han var ikke vanskelig å be. Da han kom hjem "for å spise" var stua full av venner, kake, sprudlevann og et rungende "OVERASKELSE!" Se reaksjonen hans på bildet under. Han ble så glad! Og ikke minst overrasket! Jeg digger at vennene hans tok initiativ til dette. Han fortjener en dag ute på livet hvor han er i fokus. Har nylig fått tilsendt et mindre flatterende bilde av ham fra en av kompisene (det involverer leppestift). Jeg tar det som et tegn på at kvelden er en suksess!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Det var sikkert en fin feiring, alle trenger litt sånt innimellom:-)

Ønsker deg lykke til med alt du skal gjennom og håper alt blir bra til slutt, heier på deg!

Lurer på om du kjenner cvk'en? Merker du at den er der? Sønnen min hadde cvk i to år da han var liten og det virker ikke som han merket at den var der. Dette var før han ble stor nok til å snakke om det. Nå er hele cvk'en glemt:-)

hilsen Chmod

LoveAndLight sa...

Haha han ser sååå glad ut da :) Supert at alt gikk bra :)

Anniken sa...

Takk for det!

Ja, jeg merker cvk'en. Den er ikke smertefull på noen måte, men den er litt i veien av og til. Men det er egentlig ikke noe stress - bare når jeg skal dusje og må pakke den inn i all verdens remedier for at den ikke skal bli våt.

Håper det går bra med sønnen din nå:)

Anniken sa...

Ja, dagen var en stor suksess!

Legg inn en kommentar