tirsdag 19. februar 2013

Dagens godsak #19: Den store ordne-dagen

I dag har vi ryddet unna størsteparten av et helt fjell av ting som må ordnes før transplantasjonen. Jeg har lagt inn regninger/overføringer i nettbanken for hele mars, jeg har bestilt styrke i solbrilleglassene mine (i og med at jeg ikke kan bruke linser på en god stund), jeg har kjøpt meg vårsko (siden de gamle er utslitt og kastet, og jeg ikke får shoppet på lenge), vi har ordnet masse praktisk angående både den gamle og den nye leiligeten, vasket en haug med klær og så videre og så videre. Ganske kjedelig, men helt nødvendig. Vi kan ikke ha noe som helst hengende over oss i nærmeste fremtid. Jeg føler det som en stor lettelse at vi har fått gjort unna disse tingene.

Innimellom slagene tok vi oss tid til hyggelige pauser. Vi var på babybesøk til et vennepar, dro på cafe og lagde god middag. I tillegg gikk vi oss en tur i det flotte været. Alt i alt ble det en hektisk, men også fin dag.

På bildet: Erlend vil ha all maten for seg selv på cafeen / en selger demonstrerer en "heeeelt fantastisk" concealer som visstnok tar bort de mørkeste av de mørkeste ringene under øyene (latterlig naivt av meg å tro jeg kommer til å orke å sminke meg de neste ukene) / vi leser av strømmen i den gamle leiligheten (gjesp)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Jeg ønsker deg bars SÅ lykke til, og beundrer din styrke! HEIA DÈG!
Marit

Anniken sa...

Takk for lykkeønskning! Det kommer godt med.

Legg inn en kommentar