søndag 3. februar 2013

Dagens godsak #3: Herlig helg

Siste dag på fjellet ble brukt på en sparktur. Vi gikk opp på toppen av en lang bakke, og rant ned igjen. Det gikk fort - veldig fort. Og med gull-UGGs som ubrukelige bremser befant vi oss plutselig i en krøll i grøftekanten. Kan heldigvis melde om null brukne bein - men heller om støle magemuskler etter en heftig latterkrampe.

Dette har vært en herlig helg. Det har vært så godt å komme seg ut av leiligheten og gjøre noe annerledes. Hverdagen min består av så mange rutiner, restriksjoner og forebygging, at det har vært helt vidunderlig å gjøre noe "normalt" i flere dager på rad. Ski, spark, spill, god mat og gode venner har virkelig gjort susen. Nå ligger jeg sliten, men meget fornøyd, på sofaen og venter på at Erlend skal komme hjem. Han har nemlig jobbet som journalist for Femundløpet i helgen. Jeg gleder meg til å snart ha ham på plass i armkroken igjen.



10 kommentarer:

Malin sa...

Er så koselig med slike hytteturer :) Og aking kan jo gi skikkelig adrenalinkick det :):) jeg er helt elendig på ski, men aking blir jeg aldri for voksen til ;) ønsker deg en fin uke Anniken!

Anonym sa...

Godt for det at du nyter dagene. Du er den mest positive kreftbloggeren jeg leser her inne. Takk for dine mange fine innlegge, jeg gleder meg hver gang jeg leser dem.

Anonym sa...

Du ser så innmari godt ut nå, ingen skulle tro at du er alvorlig syk. Nyt dagene fremover og kos deg!

Anniken sa...

Ja, aking er moro, både på brett og på spark. Riktig god uke til deg også.

Anniken sa...

Så herlig å høre at du liker bloggen! Takk for fine ord.

Anniken sa...

Immunterapien gjør heldigvis ikke slik at jeg mister håret, så man kan ikke se på meg at jeg er syk. Det er deilig!

LoveAndLight sa...

Herlig innlegg Anniken...godt å lese at du har hatt en flott helg :D klem

Anniken sa...

:)

Malin sa...

En ting jeg også for øvrig kan anbefale (hvis man har overskudd til det) er zumbatrening. Jeg går på et gratistilbud for nybegynnere. Kjempegøy, og mye trim for lattermusklene! :)

Anniken sa...

Zumba har jeg ikke prøvd enda. Kan se for meg at det får lattermusklene i sving, ja;)

Legg inn en kommentar