torsdag 7. februar 2013

Dagens godsak #7: Siste immunterapi

I dag har jeg fått min (forhåpentligvis) siste kur med immunterapi! Det betyr ett skritt nærmere å være kreftfri. Jippi!

Kusina mi holdt meg med selskap mens vidundermiddelet drypte inn i årene mine. Det var riktig så hyggelig. Da jeg var ferdig gav sykepleieren meg en farvelklem, og ønsket meg lykke til på transplantasjonsferden. Hun har jobbet på Riksen på avdeling for blodsykdommer i mange år, så hun vet hva det går i. Det føles nesten litt skummelt å forlate Radium til fordel for Riksen. Radium har vært mitt andre hjem i over tre år nå. Men det er på Riksen de er spesialisert på allogene stamcelletransplantasjoner, så det er nok best å dra dit ekspertisen holder seg.

Nå er det "bare" den store finalen om to uker som gjenstår!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Å de er så hyggelige på riksen! Og så flinke! Lillebror er over seg av beundring for dem. Jeg er glad du skal dit!
Marte

Anniken sa...

Godt å høre:)

Stine sa...

Heier på deg Anniken :D

Anonym sa...

Lycka till med din transplantation, och hoppas det blir den mest lyckade transplantationen någonsin ! :-)

Louise

Anniken sa...

Heiarop mottas med takk!

Anniken sa...

Takk for det, Louise. Det MÅ bli en vellykket transplantasjon.

Legg inn en kommentar