mandag 18. februar 2013

Dagens godsak #18: Shopping-bananas

Et av godene med å være gift med en lærer er at han har mye fri. Nå er det vinterferie, og den nyter jeg med Erlend ved min side. Vi hadde egentlig tenkt å benytte anledningen til å reise bort et par dager, men da jeg våknet i dag tidlig nektet kroppen min å dra noe sted som helst. All bursdagsplanlegginga og den lange skituren i går har tømt energilageret mitt, og turen måtte dermed avlyses. Litt synd, men nødvendig.

Etter å ha slappet av i hele dag, begynte kroppen så vidt å våkne til liv igjen på ettermiddagen. Da tok vi oss en tur til nærsenteret, under påskudd av å skulle "ordne ting" før innleggelsen på torsdag. Det gjorde vi, og vi (jeg) gikk i tillegg shopping-bananas. Pengene sitter løst om dagen, og det finnes nærmest intet jeg ikke unner meg. Resultatet blir...dyrt. Men i og med at jeg ikke får anledning til å gå i butikker de neste månedene er det verdt det.


4 kommentarer:

LoveAndLight sa...

Det er godt at du koser deg i disse siste dagene før du er igang igjen på torsdag. Unn deg alt du vil :D masse mørk sjokolade, tørkede bær og annet godt ;) Klem

Anonym sa...

Heia!
Utrolig hva litt shopping kan gjøre med humøret! Det er som en god hurtigvirkende lykkepille!
Ønsker dæ lykke til med beinmargstransplantasjonen!
Håper du nå kjemper din siste kamp mot kreften, og at du slår den ned i støvlene!!
Ikke glem at når du har nådd bunnen - da går det bare en vei og det er oppover!
Æ krysser fingrene og heier på dæ!
Vennlig hilsen i fra Hammerfest

Anniken sa...

Jeg unner meg både det ene og det andre og mere til;)

Anniken sa...

Takk for heiarop! Shopping er en fantastisk, kortvarig løsning på det meste;)

Legg inn en kommentar