fredag 8. mars 2013

Dag 8 Nesten klar

Det er fredags kveld. Jeg snakker pizza, jeg snakker gullrekka og jeg snakker snop. Og ikke minst: Jeg snakker om dette fra sofaen hjemme i dalen vår. Jeg er ikke helt klar for et ordentlig blogg-comeback enda, men vil bare oppdatere dere kjapt om at det står veldig bra til med meg. Faktisk så bra at jeg mest sannsynlig blir utskrevet fra sykehuset i morgen. Ja, du leste riktig; jeg er kun en blodprøve fra klarsignalet. Fortsettelse følger...

Anniken


På bildet: Tid for fredagskos

13 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiske nyheter! Selv om jeg ikke kjenner deg fra annet enn bloggen, har jeg tenkt mye på deg/dere i den siste tiden. En sjeldent velfortjent opptur, vil jeg si. Ha ei riktig god helg!
MeG

Anonym sa...

Wow! Fantastisk! Veldig glad for å lese hvor BRA det går med deg, Anniken :-). Har fulgt med på bloggen din lenge og heiet på deg! Din tante Ida er en god venninne av meg, og du og Kristine var med oss på Fjellrypa i Trysil for mange år siden. Måtte fortsettelsen bli like bra og enda bedre! Du er en fantastisk dame! :-D
Lene S.

Anonym sa...

Så bra å høre fra deg :-). Håper alt går bra med deg nå ! Tenker mye på deg og Erlend. Alt godt ønskes.....god helg til dere !

SURRESILJE sa...

Det er jo helt utrolig! Heia heia!

Anonym sa...

Wow! Helt utrolig:-) God bedring videre!

Anonym sa...

Fantastisk - og så INDERLIG fortjent!!! Heiaklem fra Anne Kristine

Anonym sa...

Fantastiske nyheter. Vi heier på deg mot det største mål i livet - det å få lov til å leve.
Hilsen fra oss på Upsaker

Linn sa...

Fantastiske nyheter! Masse lykke til kjære Anniken<3 Tenker mye på deg/dere.. Klem fra Linn (din barndomsvenninne fra Holum :-) )

Anonym sa...

Fantastiskt!

Louise

Anonym sa...

Så gode nyheter, Anniken :-) Behandlingen du har gjennomgått er jo en enorm belastning på kroppen. Dette sier noe om hvilken styrke du har, både fysisk og psykisk. Fortsatt lykke til i dagene framover :-) Ano

Cathrine sa...

Heier på deg! :-)

LoveAndLight sa...

Jippi så kjempe bra :) fantastiske nyheter. Gode klemmer fra Adam og meg.

Anonym sa...

Fantastisk! Masse lykke til fremover. Dere er så herlige begge to :)).
Hks

Legg inn en kommentar