lørdag 18. mai 2013

Dag 79 Kreftfri

Ææææhææ, jeg er bare innom en kjapp tur for å utbryte et lite gledesbrøl. Det må til når man har fått gode nyheter. På torsdag ringte legen og sa at PET-bildene ikke viser noen som helst tegn til lymfekreft. Det betyr at målet med transplantasjonen er nådd! Den nye beinmargen har utryddet kreften! Jaaaaaaa!

Jeg føler meg så glad og lettet og full av energi. Derfor har jeg ikke tid til å skrive noe mer akkurat nå. Jeg er travelt opptatt med å leve livet!

Ha en strålende pinse, dere. Det kan jeg love dere at jeg har;)

49 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra!!!!!!!!
Gratulerer med dagen(den på torsdag, den i går og de fremover)

Tonje

Beate sa...

Kjære allverden- jeg blir målløs og veldig glad!
Hipp hurra for kreftfri!!!!! Nyt pinsen med dine kjære!

Varm klem fra Beate

Anonym sa...

Fantastisk :)

Nina sa...

Fantastisk!! Gratulerer så masse!!! :)

Anonym sa...

JA!!! Nå er jeg så glad på dine vegne over at denne solfylte pinsen blir den beste på alle måter for dere alle tre :-))) Vi er usosiale og koser oss alene denne helga, vi har spist middag på balkongen nå :-D
Alt godt herfra, hilsen Cocoa og ektemaken

Ann Kristin sa...

Gratulerer!

Lena Gardiner sa...

Jippi!!!!! Så fantastisk!!! Kos dere masse, det fortjener dere!

Inger sa...

Hurra!!! :D Nyt pinsehelgen!

Anonym sa...

Jaaaaaa, er så glad på dine og Erlends vegne, nyyyyt den gode beskjeden, livet og hverandre! Klem fra fast leser

Anonym sa...

Herlig, Anniken! Fantastiske nyheter :-) Ut og leve dere to turtelduer, dere fortjener det SÅ masse! Lene

Anonym sa...

jeg er overlykkelig på dine og Erlends vegne,har fulgt bloggen din hele veien,og hatt klump i halsen mange ganger.Du har gitt meg et nytt syn på livet,er blitt mer glad i min vanlige hverdag. klem fra Elin (gammel venninne av mammaen din,fra Tobøl)

Anonym sa...

HURRA!!!
//Tina

Anonym sa...

Fantastiske nyheter!

MeG

Britt Kristin sa...

Så herlige nyheter..

Nyt pinsen...

Britt

Anonym sa...

JIPPI JIPPI! .....husker du hva jeg sa for ca 2 uker siden ;-)
Kos dere i helgen, feire uten måte og gjør klar for spillkveld :-D

Klem UG Kristin <3

Anonym sa...

Hurra !! Dette var gode nyheter Anniken :)


Hilsen Anders i Bergen :)

Åse sa...

Hurra! Så godt!

Monica sa...

Hurra hurra fra en survivorsister i Tønsberg! :D

Anonym sa...

Tjoho!!
Klem, Marte

Anonym sa...

Yes!

Louise

Anonym sa...

Pris skje Gud!

Anonym sa...

HELT FANTASTISK!!! Nyyyt Pinse, sommervarme og hverandre - det er så inderlig fortjent!!
Hilsen Anne Kristine :)

Anonym sa...

Gratulerer Anniken! Det var utrolig godt å høre! Fikk nylig høre at det er uvanelig å få tilbakefall for min type mer enn 2 år etter Stc. Deilig å kunne senke skuldrene hvertfall litt! Håper på å se deg snart igjen! Ha noen fantastiske dager fremover!
Hilsen Helge:) (UG)

Erle-Andrea sa...

Gratulerer så mye Anniken!! :D :D :D Made my day! :D :D Kos deg masse og NYT livet :D For er det noen som fortjener det, så er det du og Erlend!

Nina sa...

Gratulerer så mye!

Hilsen fast leser :)

Anonym sa...

Gratulerer! Så fantastisk flott!Nyt dagene1 Marit

Anonym sa...

Gratulere så masse!

Hilsen Marianne

Anonym sa...

Så herlig å lese!♥♥♥

SURRESILJE sa...

Åååå! Utrolig! Fantastisk! Nyt!

Anonym sa...

Fantastisk hva mer skal man si nyt dagene som kommer

Anonym sa...

Utrolig fantastisk kjære deg!!! ♥ klem Marita

Jenny Ragnhild sa...

Dette gjorde meg så glad!!! :D

Anonym sa...

Hurraaa! Den beste beskjed man kan få :-)
Hilsen Mammen til Maria

Anonym sa...

Så utrolig godt å høre ! Ønsker deg og Erlend alt godt, nyt livet :-) Klem fra en trofast leser (Tove)

Anonym sa...

Hurra!! Pleier aldri å kommentere, men i dag bare måtte jeg! ;) selv om jeg ikke kjenner deg ble jeg hoppende glad da jeg leste om den fantastiske nyheten! Ønsker dere alt godt framover, måtte det bli en lys framtid!
Hildegunn

Jens sa...

Fantastisk:)))))))))))) For en gladnyhet! Gratulerer til deg og Erlend og Tore og alle oss andre ;)

Anonym sa...

Hurra!! :) hilsen janne fra turngen alle

Anonym sa...

Dette var veldig hyggelig å høre. Jeg har fulgt bloggen en god stund nå og du har gitt så fin informasjon om hvordan det er å leve med en livstruende sykdom. Det virker nærmest umenneskelig det du har gått gjennom, men nå er du altså kreftfri. Jeg må bare si hipp, hipp hurra! Nå er det bare å nyte sommeren:-) Hilsen Ano

Anonym sa...

Nå ble jeg glad :) Gratulerer med gode nyheter!
Hilsen fast leser som aldri kommenterer :-)

Anonym sa...

Pleier aldri å kommentere, men nå måtte jeg. Gratulerer så mye!! Nyt livet. Det fortjener du :)

janne sa...

Ser flere andre skriver "gratulerer", så jeg satser på at det er et passende ord når man han blitt kreftfri. Gratulerer og HURRA! :D Du er tøffere enn toget!

Julie Asmussen sa...

Hurra!! Hadde min siste immunterapikur i dag, og er med det ferdig behandlet. Trippel hurra for deg og meg, og for livet :-)

Anne Kristine sa...

Hurra, nå blei eg kjempeglad på dine vegne!! så fantastisk :D

Anonym sa...

Jippi!! :D Så bra å høre!! Nå ble jeg glaaad :) Lykke til videre! :)
Kathrine

Cathrine sa...

Fantastiske nyheter! HURRA!!!!! :-)

Gunnhild sa...

Dette er fantastisk, Anniken! Gratulerer! Godt jobbet :-)

VIBEKE JERKAAS sa...

Yeay!!! : )

Anonym sa...

Fantastisk! Gratulerer gratulerer!

Lillian i Valdres sa...

Hurra X 1000000000 ! Fabelaktig ! Så inderlig flott! LEV LIVET!
Hilsen Lillian

Legg inn en kommentar