torsdag 23. mai 2013

Dag 84 En sjukt sprek oppfordring

Innimellom snufs og host og hark har jeg en oppfordring til dere. Hjertebarnet mitt, Sjukt Sprek, som jeg var med å starte opp mellom kreftbehandling nummer to og tre, trenger deres hjelp. Sjukt Sprek er et treningsprosjekt for unge kreftoverlevere, hvor deltakerne gjennomfører den ene tøffe utfordringen etter den andre. Bare i år har de gått StafettBirken og løpt Holmenkollstafetten. Snart står Styrkeprøven fra Eidsvoll til Oslo for tur, før de skal avslutte treningsåret med å bestige Galdhøpiggen. Under mottoet "Det gjelder ikke å vinne, men å delta" er det ingen grenser for hva denne gjengen får til. Sjukt Sprek er for mange av deltakerne blitt den viktigste delen av rehabiliteringa etter kreftdiagnosen, og prosjektet hjelper dem med å komme raskere tilbake til et "normalt" liv.

På lørdag arrangerer Elixia et spinningmaraton til inntekt for Sjukt Sprek. For å kunne delta på arrangementet må man betale en påmeldingsavgift per sms som går til Sjukt Sprek. Man kan også støtte prosjektet uten å delta på syklingen. Min oppfordring til dere alle er dermed å sende en sms med kodeord ELIXIA til 2277 og dermed støtte Sjukt Sprek med 100 kr. Prosjektet trenger all den økonomiske støtten det kan få, så jeg håper dere tar frem mobilen og hjelper en enormt god sak.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Støttet!

MeG

Anniken sa...

Herlig!

Anonym sa...

Da har jeg herved støttet en MEGET god sak!! :-)
God helg!
Hilsen Anne Kristine

Anniken sa...

Det blir jeg MEGET glad for å høre:) Tusen takk, og god helg til deg også.

Anniken sa...

Å nei, Anne Kristine, jeg klarte å slette svaret ditt i stedet for å publisere det. Er ikke alltid så lett å treffe riktig på disse smart-telefonene. Beklager så mye:(

Noen som vet om man kan finne tilbake til slettede kommentarer noe sted? Lette litt rundt i bloggpanelet, men kunne ikke finne ut av det...

Anonym sa...

Hehe.. fort gjort! Det vet jeg alt om selv!
Skrev at DU ikke hadde grunn til å takke, men VI som blir gjort oppmerksomme på hva vi kan gjøre for å hjelpe! <3

Anniken sa...

Publisert;) Jeg skal definitivt takke for at dere hjelper meg med hjertesakene mine. Sammen får vi utrettet en hel del:)

Legg inn en kommentar