søndag 26. mai 2013

Dag 87 Dagens outfit











22 kommentarer:

Hannelujah sa...

Sinnsykt bra. Elsker den firbente accessoiren ;-)

Anonym sa...

Ha-ha. En outfit bare en mor kan være glad i. Allting kler den smukke!

Anonym sa...

Du er SÅ flott - okke som!!
Og Tore venter på en luftetur med sin kjære matmor :)
/Anne Kristine

Anniken sa...

Han er smykket i dette nøye sammensatte antrekket, knis;)

Anniken sa...

Ja, mor og Tore, hihi;)

Anniken sa...

Tore er alltid med på det som skjer, tur som fotoshoot. Men han glemmer å se inn i kamera. Det får bli neste punkt på treningsprogrammet;)

Anniken sa...

Når jeg ser etter så må visst det bli neste punkt på treningsprogrammet mitt også, haha.

Anonym sa...

Elsker dine outfit-bilder, minner om mitt antrekk i dag! Burde vært flere slike rundt omkring på bloggene, vi har vel ganske mange "jogge-dager" i året de fleste av oss, behagelig! Hater sånne perfekt-blogger der hus og dame er helt strigla og upersonlige. Leser bloggen din fast, du er knakende god til å skrive. Takk for at du deler!

Mvh fasr leser som heier på deg!

Anniken sa...

Ja, en stor del av hverdagen som syk er å gå rundt i slaskeklær. Dermed tenkte jeg det var på sin plass å vise det frem. Hyggelig at du setter pris på det:)

Anonym sa...

Du ser flott ut Mvh ei som følger med så godt det går ann

Anniken sa...

Hoho, jo takk:)

Jenny Ragnhild sa...

Ser ut som min stil for tiden jo! :)

Anniken sa...

Godt å høre det er flere av oss:)

Anonym sa...

Heisann, to gode venner som poserer for fotografen, naturlig og flott! Jeg følger deg og heier fra sidelinja!

Anniken sa...

Ja, både Tore og jeg er ramme på poseringa;)

Takk for heiarop:)

Anonym sa...

Jeg er ALLTID ute etter tips når det gjelder antrekk :-) Tusen takk, men denne gangen har jeg allerede akkurat DET antrekket liggende, det var bra, he he he. Hils gutta!
Cocoa

Margrethe sa...

Denne outfitten er helt på høyden med mitt antrekk om dagen, hvis jeg i det hele tatt har hatt tid til å ta på meg noe;)

Anniken sa...

Hehe, ja de fleste har vel noe lignende liggende. Kjekt å ha:) Gutta hilser tilbake.

Anniken sa...

Er alternativet å gå naken? ;)

Anonym sa...

I love it! Skulle tro du var i permisjon;) Jeg ser tilnærmet lik ut om dagen, og nå som jeg skal begynne å jobbe igjen MÅ jeg ut og fornye meg. Tror neppe jeg føler meg like vel i utvaska joggebukser på jobb som hjemme ;) Silje

Margrethe sa...

Det finnes vel flere alternativer, men den nye sjefen her hjemme vil helst ha mat med en gang han våkner, og da er det ikke alltid det blir prioritert å ta på seg alt for mye klær først.

Anniken sa...

Ja, spørs om sjefen blir fornøyd dersom du dukker opp som dette første dag på jobb etter permisjon;) Masse lykke til med arbeidslivet igjen. Spent på å høre hvordan det blir.

Legg inn en kommentar