lørdag 29. juni 2013

Det finnes alltid en unnskyldning

Siden
  • legene fraråder meg på det sterkeste å dra utenlands i sommer
  • jeg ikke kan dra på Roskildefestivalen
  • jeg ikke kan bli med Sjukt Sprek å bestige Galdhøpiggen
  • jeg ikke kan sole meg
  • jeg har fatigue
  • det er dårlig vær
  • relativt bleike Erlend ser ut som en supertanned guido ved siden av meg
  • jeg har hatt kreft tre ganger
  • kreft suger
så har jeg kjøpt meg en splitter ny MacBook Air. 

Fordi jeg fortjener det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer - du fortjente den helt klart :-D
Jeg har gitt meg selv lydbøker i sommerpresang, har litt problemer med å konse når jeg leser papirbøker for tiden - synes jeg fortjente det ;-) Vi behøver forresten ingen unnskyldning for å kjøpe noe som helst, det er våre penger. Go on girl ;-)
Cocoa

Anniken sa...

Nei, det er sant, vi trenger egentlig ingen unnskyldninger. Jeg bare oppdaget at jeg prøvde å finne på unnskyldninger ovenfor meg selv for å kjøpe den - i en så stor grad at det ble helt komisk. Til slutt måtte jeg bare le av meg selv.

Ha en god sommer, og unn deg alt du ønsker deg:) Det fortjener du;)

Anonym sa...

Jupp! Det fortjener du! I tillegg fortjener du god mat, god vin, gode filmer (Hjerte til Hjerte-seriene med Linn Skåber; det er god medisin mot en dårlig sommer!)
Jeg har forresten GIFTET meg med Verdens beste kjæreste! Vår supergode prest leste et dikt til oss, av Rolf Jacobsen:
Av og til
må noe vare lenge,
ellers mister vi vel vettet snart,
så fort som allting snurrer rundt med oss.
Store trær er fint
og riktig gamle hus er fint,
men enda bedre -
fjell.
Som ikke flytter seg en tomme
om hele verden enn forandres,
så står de der
og står og står
så du har noe å legge pannen inntil,
og kjøle deg
og holde i noe fast.

Der har du mennene våre, Anniken! :)
GOD sommer, i all din friskhet og i all din svakhet. Det kommer bedre dager <3 Kristinklæm.

Anniken sa...

Ååå, Kristin, gratulerer så mye som nygift! Så fantastisk å høre. Håper dagen ble så fabulous som dere så for dere.

Tusen takk for at du delte det fine diktet. Det passet perfekt akkurat i dag. Det traff meg rett i hjerterota.

Nyt sommeren, nyt mannen din og nyt livet:)

Legg inn en kommentar